Rola katalogów branżowych w promocji firmy

Naprzeciw potrzebom małych i średnich firm wychodzi Firmy.net - internetowy katalog nowej generacji. W jednym miejscu znajduje się tu szereg narzędzi pozwalających stworzyć profesjonalną prezentację, która pod względem funkcjonalności dorównuje możliwościom firmowej witryny. Przy tym czas jej wykonania jest zdecydowanie krótszy, a koszty utrzymania dużo niższe.

W ramach prezentacji oprócz danych dostępnych w tradycyjnych katalogach znajdują się m.in. opis firmy, definiowanie obszarów działalności, katalog produktów i usług, statystyki odwiedzin, materiały graficzne - logotyp i galerie zdjęć - mapka dojazdu. Wpisom firm towarzyszą opinie klientów i kontrahentów na ich temat, co ułatwia podjęcie decyzji o skorzystaniu z usług konkretnego przedsiębiorstwa. Ponadto każda prezentacja w pakiecie Business GOLD otrzymuje swój unikatowy i łatwy do zapamiętania adres w subdomenie portalu.

Dodanie wpisu w takim katalogu oznacza dla firmy:

Dodatkowo możliwe jest zamieszczenie odnośnika do swojej firmowej strony (o ile firma taką posiada), a dzięki stabilnym pozycjom katalogu w wyszukiwarkach, taki odnośnik wpływa również korzystnie na ranking Twojej strony.

Na co nie musisz tracić czasu ani pieniędzy?

Dzięki wpisowi w katalogu możesz zapomnieć o powyższych punktach. Z oferty skorzystało już wiele firm, w tym: CarOnline Warszawa, StudioR Olsztyn, Solarium Poznań i Firma prawnicza Łódź.

Dlaczego jest to nowy wymiar marketingu internetowego?

Przede wszystkim chodzi tutaj o zakres zaangażowania serwisu w promocję wpisanych do niego firm. To zdecydowanie nowa jakość jeżeli chodzi o serwisy oferujące płatne umieszczenie wizytówek w bazie (np. Firmy.net).

Kompleksowość obsługi oraz zakres świadczonych usług otwierają przed firmami nowe możliwości związane z zaistnieniem w Internecie. Dla firm nie posiadających jeszcze witryny www jest to doskonałe narzędzie pozwalające profesjonalnie zaistnieć w sieci. Z kolei firmom posiadających już strony, dano możliwość umieszczenia w wynikach wyszukiwania dwóch niezależnych serwisów promujących przedsiębiorstwo.

Źródło: Firmy.net